Search
Close this search box.

OBAVEZE PODUZEĆA

Izdavanje kartice poduzeća

Kartica poduzeća služi za registraciju tahografa na prijevozničku tvrtku. Njena svrha je zaštita podataka koji se nalaze u digitalnom tahografu. Samo uz karticu poduzeća je moguće skidati podatke s digitalnog tahografa (osim ovlaštenih osoba – policija i inspektorat).

Nije dozvoljeno voziti vozilo na karticu poduzeća!

Zahtjev za izdavanje kartice poduzeća  potrebno je predati u tvrtku AKD d.o.o.

Zahtjev je potrebno predati pri nabavi vozila opremljenim digitalnim tahografom s obzirom da prije prve vožnje vozača treba zaštititi podatke s tahografa pomoću kartice poduzeća.

Digitalna kartica poduzeća  izdaje se na 5 godina, pri čemu se nakon isteka treba ponovno vaditi nova.

Napomena: Kartica prijevoznika je postala kartica poduzeća.

Postupak za izdavanje kartice poduzeća

Prvi zahtjev za izdavanje kartice poduzeća (potrebna dokumentacija)

  • Zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika osobno potpisan od zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu ovlaštene osobe (korisnika kartice) prijevoznika
  • Izvadak iz sudskog ili obrtnog registra; izvornik ili fotokopija (ne stariji od 3 mjeseca)
  • Dokaz o uplati troškova za izdavanje kartice

Zamjena kartice radi gubitka/krađe/ oštećenja

Kako bi ishodili zamjenu kartice potrebno je pripremiti slijedeću dokumentaciju:

  • Zahtjev za izdavanje kartice poduzeća osobno potpisan od zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu ovlaštene osobe (korisnika kartice) poduzeća
  • Izvadak iz sudskog ili obrtnog registra; izvornik ili fotokopija (ne stariji od 3 mjeseca)
  • Dokaz o uplati troškova za izdavanje kartice

 

Ovlaštena osoba prijevoznika je dužna u što kraćem roku prijaviti izdavatelju kartica ukolko dođe do gubitka ili krađe kartice prijevoznika.

Izdavatelj kartica u tom slučaju izdaje potvrdu o prijavi gubitka/krađe kartice.

Ovlaštena osoba prijevoznika je obavezna je izdanu potvrdu dostaviti Narodnim Novinama. Nakon uplate oglasa o oglašavanju kartice nevažećom, ovlaštenoj osobi prijevoznika se izdaje potvrda o oglašavanju izgubljene/ukradene kartice, koju je ovlaštena osoba prijevoznika dužna proslijediti izdavatelju na daljnje postupanje.

Karticu prijevoznika koja je oštećena, vlasnik kartice je dužan vratiti tijelu koje je izdalo karticu (izdavatelju kartice), koje će provesti postupak poništenja.

Zamjena kartice radi promjene podataka

Kako bi ishodili zamjenu kartice radi promjene podataka potrebno je pripremiti slijedeću dokumentaciju:

  • Karticu prijevoznika koja mu je izdana
  • Izvadak iz sudskog ili obrtnog registra (izvornik ili fotokopija) kojim se utvrđuje promjena u registraciji
  • Zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika koji se podnosi zbog promjene podataka prijevoznika
  • Dokaz o uplati troškova za izdavanje kartice