• +385 (1) 6461 641
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • Pon-Pet: 7:00-18:00, Sub: 8:00-13:00

Digitalna kartica prijevoznika

Kartica prijevoznika služi za registraciju tahografa na prijevozničku tvrtku. Njena svrha je zaštita podataka koji se nalaze u digitalnom tahografu, na taj način samo uz karticu prijevoznika je moguće skidati podatke s digitalnog tahografa (osim ovlaštenih osoba - policija i inspektorat).

Nije dozvoljeno voziti vozilo na karticu prijevoznika!

Zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika potrebno je predati u tvrtku AKD d.o.o.

Zahtjev je potrebno predati pri nabavi vozila opremljenim digitalnim tahografom s obzirom da prije prve vožnje vozača treba zaštititi podatke s tahografa pomoću kartice prijevoznika.

Digitalna kartica prijevoznika izdaje se na 5 godina, pri čemu se nakon isteka treba ponovno vaditi nova kartice vozača.

Postupak za izdavanje kartice prijevoznika

Prvi zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika (potrebna dokumentacija)

  • Zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika osobno potpisan od zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu ovlaštene osobe (korisnika kartice) prijevoznika
  • Izvadak iz sudskog ili obrtnog registra; izvornik ili fotokopija (ne stariji od 3 mjeseca)
  • Dokaz o uplati troškova za izdavanje kartice

Zamjena kartice radi gubitka/krađe/oštećenja (potrebna dokumentacija)

  • Zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika osobno potpisan od zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu zakonskog zastupnika prijevoznika
  • Važeću osobnu iskaznicu ovlaštene osobe (korisnika kartice) prijevoznika
  • Izvadak iz sudskog ili obrtnog registra; izvornik ili fotokopija (ne stariji od 3 mjeseca)
  • Dokaz o uplati troškova za izdavanje kartice

Ovlaštena osoba prijevoznika je dužna u što kraćem roku prijaviti izdavatelju kartica ukolko dođe do gubitka ili krađe kartice prijevoznika.

Izdavatelj kartica u tom slučaju izdaje potvrdu o prijavi gubitka/krađe kartice.

Ovlaštena osoba prijevoznika je obavezna je izdanu potvrdu dostaviti Narodnim Novinama. Nakon uplate oglasa o oglašavanju kartice nevažećom, ovlaštenoj osobi prijevoznika se izdaje potvrda o oglašavanju izgubljene/ukradene kartice, koju je ovlaštena osoba prijevoznika dužna proslijediti izdavatelju na daljnje postupanje.

Karticu prijevoznika koja je oštećena, vlasnik kartice je dužan vratiti tijelu koje je izdalo karticu (izdavatelju kartice), koje će provesti postupak poništenja.

Zamjena kartice radi promjene podataka (dokumentacija)

  • Karticu prijevoznika koja mu je izdana
  • Izvadak iz sudskog ili obrtnog registra (izvornik ili fotokopija) kojim se utvrđuje promjena u registraciji
  • Zahtjev za izdavanje kartice prijevoznika koji se podnosi zbog promjene podataka prijevoznika
  • Dokaz o uplati troškova za izdavanje kartice


Naša web stranica koristi kolačiće kako bi vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte naša Pravila privatnosti. Pregledavanjem web stranice slažete se s korištenjem kolačića.